Tort Diplomat

 









De ziua sotului am facut tort Diplomat cu ananas si portocale. A fost racoritor si a avut mult succes.
pentru acest tort am folosit:
1 pachet de piscoturi Savoiardi
5 galbenusuri
4 pliculete gelatina dr Oetker
400g frisca
1 lingura de faina
250 g zahar
1 cana si jumatate cu lapte
1 compot de ananas
3 portocale

Galbenusurile se freaca cu zaharul si faina dupa care se subtiaza cu lapte. Aceasta compozitie se pune la foc pe baie de aburi si se amesteca usor pana ce se ingroasa putin. Separat, tot pe baie de aburi, se topeste gelatina cu putin sirop de ananas. Gelatina gata topita se amesteca in compozitia cu ou si dupa ce a mai stat pe aburi cateva minute se va lasa la rece pana ajunge temperatura camerei. Intre timp se bate frisca cu 2 pliculete de zahar vanilat si se va amesteca cu compozitia bine racita. Pentru a se obtine o crema fina, e indicat sa se mixeze cu mixerul la viteza mare. Toata aceasta copozitie se va aseza in forma gata pregatita pentru tort.
Aceasta forma eu am pregatit-o cu piscoturi inmuiate in lapte cu ciocolata si felii de portocala. Am adaugat crema in care am pus bucatile de ananas din compot si am lasat tortul in frigider peste noapte. Adoua zi l-am rasturnat pe platou si l-am decorat cu frisca si visine din visinata.
Si priviti ce a iesit.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu