Budinca de paste cu carne

Aceasta budinca poate fi un aperitiv aspectuos si gustos.
















un pachet paste de orice fel (eu am folosit spaghete Baneasa)
500 grame carne pui si vaca
2 cepe
jumatate cutie ciuperci
100g cascaval ras
50 g unt
4 oua
4 linguri de smantana (eu am folosit smantana de gatit si am pus ceva mai multa)
sare piper















Se fierb spaghetele (nu foarte bine) si se pregateste intre timp compozitia de carne.
Se toaca carnea de pui si cea de vaca care e deja fiarta. Merge si cu carne de porc sau cu un singur fel de carne. Ceapa se caleste in ulei impreuna cu ciupercile taiate marunt si se adauga peste carne. Se adauga smantana, 2 oua batute sare, piper si alte condimente daca va place.
Se unge cu unt o tava rezistenta la cuptor si se aseaza o parte din paste. Apoi se pune compozitia de carne si deasupra restul de paste.
Separat se bat 2 oua peste care se adauga cascavalul ras si  smantana cat sa rezulte o compozitie groasa. Aceasta se toarna desupra si se introduce la cuptor la foc incet.
Se poate servi calda sau rece ca aperitiv

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu