Rulada cu crema de ciocolata si visine din visinata

Am facut aceasta rulada pentru masa de Florii si a iesit bestial, numai ca va trebui sa apelez la imaginatia celor care vor citi aceasta reteta pentru foma finala. Am uitat sa o pozez si a disparut foarte repede de pe masa si din farfuria fiecaruia. Dar va garantez ca arata foarte bine si voi explica pentru a convinge ca merita facuta.
Blat
4 oua
6 linguri faina
8 linguri zahar
zahar vanilat si putina sare
Se bat albusurile, se adauga zaharul, apoi galbenusurile batute si la final faina. Se coace in tava unsa si tapetata cu faina.
Se scoate pe o folie de aluminiu si se ruleaza. Intre timp ne ocupam de crema.
1 pachet de unt care a fost lasat la temperatua camerei
2 galbenusuri
50 g smantana de frisca
1 ciocolata cu lapte
1 lingura cacao
6 linguri zahar
esenta de rom
Se pune pe foc mic smantana de frisca, zaharul si ciocolata rupta in bucati pana se topeste. Se lasa la racit si se adauga apoi galbenusurile pe rand si se mixeaza bine. Se adauga untul (trebuie sa fie moale) apoi cacao si romul. Se mai poate adauga zahar pudra daca considerati ca nu e suficient de dulce. 















Se face un sirop de zahar ars din cateva linguri de zahar si apa in care se adauga 1-2 fiole de rom. Dupa ce se raceste se trece la insiroparea blatului de rulada. E bine sa se lucreze pe o folie de celofan pentru a fi mai usor de rulat la final.
Se unge apoi cu crema, dar pe mijloc stratul va fi mai gros. Tot la mijloc se adauga visinile din visinata si nuca taiata mai mare, puteti rade si ciocolata (eu nu am mai avut)
Se ruleaza cu celofanul si se da la frigider cateva ore, apoi se indeparteza celofanul si se imbraca rulada in glazura de ciocolata. Eu am imbracat-o in ciocolata si am decorat-o cu frisca, nuca si cateva visine.
Era foarte frumoasa, imi pare rau ca nu am poze de final, dar cred ca va imaginati

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu