Musaca cu carne de vita

Desi sunt in concediu la fiica mea (departe de tara peste ocean) mi s-a facut dor sa gatesc ceva ca acasa. Asa ca am facut o musaca grozava si total diferita de cum as fi gatit acasa pentru ca nu as fi folosit carne macra de vita fiind convinsa ca va iesi fada. Ei bine a iesit foarte gustoasa cu carne macra de vita, unt, smantana, si cascaval.


Asa ca am calit ceapa in unt am amestecat-o cu carnea de vita si condimente apoi am asezat in tava unsa cu unt stratul de cartofi peste care am turnat compozitia de carne apoi smantana batuta cu cascaval si pasta de rosii si am repetat pana au rezultat trei straturi de cartofi si doua de carne. Deasupra peste cartofi am mai turnat putina smantana batuta cu cascaval si am introdus tava in cuptor si a iesit foarte buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu