Tort de inghetata

Daca e canicula ce poate merge mai bine ca desert decat inghetata? Asa ca am facut un tort de inghetata cu trei straturi.
4 galbenusuri
jumatate ceasca cu lapte
250g  zahar
500g frisca Hulala
Se bat galbenusurile cu zahar si lapte si se pun la foc mic pana se topeste zaharul.Cand compozitia s-a racit se amesteca cu frisca si se imparte in trei. Eu am lasat cea mai mare cantitate pentru cea cu vanilie. Am mai adaugat cateva prafuri de vanilie apoi nucile prajite si maruntite apoi esenta de rom. In urmatoarea am pus cacao si fulgi de ciocolata iar ultimul strat l-am amestecat cu caise proaspete pe care le-am mixat bine cu robotul.
 L-am congelat si urma sa-l ornez dar am renuntat ca parea asa apetisant incat s-a mancat si fara sa mai fie ornat.
Am simulat ornamentul direct pe farfurie dar produsul a fost delicios.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu