Ardei umpluti cu orez si legume

Azi am zis sa gatesc fara carne pentru ca e vara si ne putem bucura inca de legume proaspete. Asa ca am gatit  ardei umpluti cu orez si legume. Ca sa va fac pofta am sa incep direct cu poza desi nu stau prea bine cu talentul fotografic.
Si acum sa explic putin umplutura.
Calesc doua cepe in ulei apoi adaug orezul si las sa se caleasca putin impreuna. Intre timp rad o vanata mica pe razatoarea mare peste care adaug putina sare. Apoi am ras un dovlecel si doi morcovi. Peste compozitia de orez adaug dovlecelul, morcovul si vanata toate stoarse. Zeama de la vanata o arunc in schimb cea de la morcov si dovlecel o adaug in cratita in care fierb ardeii. In compozitia obtinuta am adaugat patrunjel verde, piper putina vegeta si am umplut ardeii. Am presarat putina faina deasupra lor si le-am pus un capacel de rosie. Am facut un sos cu apa si rosii decojite si putin ardei kapia date prin robot, am potrivit de sare si i-am lasat la fiert pana  au fost gata. Sunt foarte buni si reci in zilele caniculare de vara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu