Placinta cu branza dulce

Am tot repetat aceasta placita in ultima vreme cu diferite ocazii, chiar daca am avut musafiri sau am fost la masa la prieteni am facut placinta si de fiecare data mi s-a spus ca e atat de buna incat e mereu insuficienta sa se sature.
Reteta e simpla si foarte rapida.
1 pachet de foi de placinta din comert
1 pachet de branza dulce nu conteza cat de grasa este
5 oua
1 iaurt de 250g sau echivalentul cantitatii de sana
2 zahar vanilat
1 cana cu zahar
stafide si rom
Se aseaza o parte din foi intr-o tava unsa bine cu ulei si se aseaza alternativ compozitia cu branaza apoi iar foi pana rezulta ultimul strat de foi. Se unge bine deasupra cu ulei si se pune tava la cuptorul bine incins. Rezulta o placinta foarte gustoasa eu nu prea am apucat sa pozez intreaga tava.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu