Prajitura Negresa

Negresa e o prajitura destul de usor de pregatit si se poate servi doar cu glazura deasupra sau daca vreti sa fie mai spectaculoasa se poate pune deasupra frisca sau crema. Eu am presarat niste fulgi de ciocolata si a fost foarte buna.
300 g zahar
1 pachet unt
2 linguri cu cacao
jumatate cana cu lapte
4 oua
200 g faina
1 praf de copt
nuci, stafide optional
Se pune pe foc mic untul impreuna cu zahar, lapte si cacao. Cand fierbe se ia de pe foc si se lasa la racit. Eu am adaugat in aceasta compozitie o ciocolata cu lapte. Am oprit cam 15 linguri din acesta compozitie pentru glazura iar in restul am adaugat galbenusurile, faina amestecata cu praf de copt si albusurile batute spuma. Dupa ce am copt prajitura am adaugat deasupra glazura si fulgii de ciocolata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu