Bomboane cu visine

Va recomand aceste bombonele daca sunteti in criza de timp si vreti sa mancati ceva dulce. Aveam niste visine din visinata si ma gandeam la niste trufe dar am renuntat si am facut aceste bombonele. Sunt foarte bune dar trebuie consumate in ziua respectiva. De ce? Pentru ca sunt facute cu crema Ole si aceasta crema retine lapte, deci a doua zi vor fi moi. Cred ca le puteti tine la congelator eu nu am mai apucat ca s-au evaporat repede.
1 plic de crema (ciocolata) Ole de la Dr. Oetker
frisca lichida
ciocolata cu lapte
visine din visinata
Se amesteca praful de crema cu ciocolata topita si apoi se adauga smantana de frisca. Se mixeaza continuu pana rezulta o crema foarte consistenta. Se fac bilute in mijlocul carora se pune o visina si se tavalesc prin cacao. Eu am combinat cacao cu Nesquik ca sa fie mai dulci. Cand voi repeta reteta voi pune putin alcool in compozitie sau rom.

Le-am lasat putin in frigider si uitati cum arata.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu