Prajitura cu gem si nuca












Azi am facut o prajitura cu gem de caise si nuca. E prajitura mea preferata deci o fac destul de rar caci contribuie serios la kg mele. E o retete foarte simpla si iese o prajiturica delicioasa.
iata o poza inainte de a fi bagata la cuptor.

Aluat:
4-5 galbenusuri (depinde de marime)
7 linguri de zahar
1 pachet unt
1 pachetel praf de copt
300 faina
Crema:
4-5 albusuri
200g zahar
300 nuca
2 linguri rase cacao
4 linguri gem de caise

Se freaca untul cu zaharul si se adauga pe rand cate un galbenus. La aceasta crema se adauga faina cu praful de copt si se framanta pana cand rezulta o coca care nu se mai lipeste de mana. Deci puteti adauga ceva mai multa faina decat am precizat la cantitati. Aceasta coca se lasa la frigider 1h. Eu am lasat-o in congelator cat am pregatit crema.

Pentru crema veti bate bine albusurile in care adaugati 200g zahar, vanilie si continuati sa bateti ca la bezea, adaugati gemul de caise, nuca pisata si cacao.
Din aluatul pregatit se intinde o foaie groasa pe fundul tavii si se opreste putin pentru a fi ras deasupra. Peste coca din tava adaugam crema si deasupra radem restul de aluat.
Va garantez ca e delicioasa.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu