Rulada de cascaval cu branza

Am facut cateva aperitive pentru o ocazie speciala pe care prefer sa nu o dezvalui, dar voi explica reteta de rulada din cascaval. E un aperitiv aspectuos si foarte repede de preparat.
Se rade cascavalul se adauga putin piper si unt. Se amesteca bine si se intinde pe o folie de celofan. Se pune crema de branza, pe care o puteti pregati cu masline, cu verdeata si ceapa, cu ardei, sau depinde de imaginatia fiecareia. Eu am frecat branza cu putin unt si am adaugat masline, (desi voiam gogosar ca arata mai bine dar pentru ca nu aveam am zis ca merge si cu masline). Am mai tocat putina sunca si am umplut rulada de cascaval, am rulat cu ajutorul foliei si am lasat-o la frigider sa se intareasca putin. Apoi se poate taia foarte usor.
E un aperitiv care permite diverse umpluturi si este foarte apreciat de musafiri.
Am mai facut oua umplute si chiftelute din piept de pui.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu