Castraveti in otet


Gata, am terminat de pus si castravetii!! Spun asa pentru ca reteta e simpla, dar pana sa inchid definitiv borcanele dureaza trei zile. Dar merita, mereu am fost laudata pentru castravetii mei.
Si acum reteta:
4 kg apa
4-5 linguri de sare
400 ml otet
2 cani cu zahar
un varf de cutit de conservant de la Dr. Oetker si putina miere daca aveti (3-4 linguri)
Acest conservant se pune in compozitie la final.
In borcan punem marar uscat,ceapa, hrean, piper, boabe de mustar si asezam castravetii. Fierbem compozitia fara sa adaugam conservantul si o turnam fierbinte peste castraveti. Acoperim borcanele si le lasam pana a doua zi. Vom repeta iar procedura de a da in clocot compozitia, o lasam putin sa se mai raceasca si o adaugam calda (nu clocotita) peste castraveti. In a treia zi repetam procedura, dar adaugam si conservantul in apa clocotita. Punem compozitia fierbinte peste castraveti si inchidem bine borcanele.
Eu am uitat si am strans bine capacul a doua zi, asa ca am ratat ultima runda sper sa stea bine si daca sunt opariti numai de doua ori (mizez pe conservant)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu