Amandina

Azi m-am incumetat sa fac prajitura amandina. Imi propusesem de mult sa fac aceasta prajitura care imi place foarte mult dar din teama ca nu va iesi mereu ezitam. Asa ca am zis indiferent ca nu va iesi ca cea de la cofetarie se va manca. Si va asigur ca a iesit ca la cofetarie doar ca trebuia putin mai mult sirop.















Si acum reteta:
Blat:
5 oua
200g zahar
3 linguri apa
4 linguri ulei
200g faina
2 linguri cacao
1 pliculet cu praf de copt

















Crema

1 pachet de crema cu gust de ciocolata si rom de la Dr. Oteker
5 liguri cu zahar pudra
un sfert de pachet cu unt
jumatate cana cu lapte rece
jumatate cana cu smantana pentru frisca (eu am folosit Maestro)

Se amesteca praful de crema cu lapte si smantana de frisca se adauga zaharul si la final untul. Daca crema vi se pare prea groasa puteti sa mai adaugati lapte.Puteti face si o crema clasica cu unt,ou si zahar dar eu avem acel praf de crema in dulap si am ales aceasta varianta
Trecem apoi la preparerea siropului.

400ml apa
8 linguri cu zahar
2 pliculete de ciocolata de la Dr. Oetker
1 fiola cu rom
Punem la fiert  apa cu zahar si cu praful de ciocolata. Dupa ce a dat in clocot cateva minute se lasa la racit si se adauga romul.

Glazura
1plic de glazura de ciocolata de la Dr. Oetker

Dupa ce s-a racit blatul si siropul se va trece la asamblarea prajiturii.
Se taie blatul in 3 se insiropeaza si se umple cu crema. Deasupra se va turna glazura fierbinte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu