Prajitura cu visine si ciocolata

O prajitura foarte gustoasa si care nu necesita prea mult efort este aceasta prajitura cu visine. Iar pentru ca un mos de ciocolata ramas de la sarbatori ma incurca in frigider am zis ca nu ar sta rau adaugat in prajitura. Asa ca dupa ce am facut blatul am rupt mosul de ciocolata si l-am adaugat deasupra ca pe visine. Va dati seama ce s-a intamplat: s-a topit in blat si a iesit o prajitura delicioasa.
Si acum reteta:
ca unitate de masura aveti nevoie de o cana normala
4 oua
1cana si jumatate cu zahar
jumatate cana cu ulei
jumatate cana cu lapte
2 cani si jumatate cu faina
1 praf de copt si 1 pachetel de zahar vanilat
300g visine de la congelator

Se bat ouale cu zaharul pana cand catitatea creste, apoi se adauga uleiul si se mixeaza pana la omogenizare.Se adauga apoi laptele, zaharul vanilat si faina amestecata cu praful de copt. Si gata blatul.
Se unge o tava cu ulei si se torna in ea compozitia. Aceasta e destul de groasa ,asa ca se pot adauga visinele, iar eu am adaugat si bucati de ciocolata si am pus prajitura la cuptor. In timpul coacerii bucatile de ciocolata s-au topit in blat si a dat mai multa savoare prajiturii.
Pozele nu sunt prea reusite, dar va asigur ca e delicioasa. Era inca fierbinte cand am degustat cateva bucati





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu