Tarte aperitiv

Iata o reteta de tarte care sigur va avea succes la o masa festiva.
Dar mai intai o poza ca sa va conving.

Pentru blat sunt necesare:

1 pachet de unt
1 pahar mic cu smantana
1 ou
300 g faina sau atat cat este necesar pentru a obtine un aluat care se poate intinde
o lingurita de sare
Se pune intr-un castron untul, smantana, oul si sarea si se amesteca bine. Se adauga treptat faina pana se obtine un aluat care se poate framanta. Acest aluat pune in frigider si intre timp se pregateste umplutura.

Petru umplutura avem nevoie de:
ceapa
ciuperci
muschi afumat sau orice alt mezel putin afumat
o lingura de smantana
un ou
cascaval ras
Eu am calit o ceapa medie impreuna cu ciupercile si muschiul afumat. Separat am batut oul cu smanta, am adaugat cascavalul ras si putina Vegeta. Compozitia cu ceapa am adaugat-o ulterior peste cea cu ou. Am mai adaugat putin piper si sare.
Se intinde aluatul  (nu prea subtire) si se taie cu un pahar sau se pun in formele de tarta. Formele nu trebuie unse, aluatul are suficienta  grasime incat sa nu se prinda de forme. Deasupra se adauga cate o lingura de umplutura si pun la cuptor.
Va asigur ca e un aperitiv delicios.

.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu