Prajitura cu fructe

Sarbatorile s-au terminat asa ca am incheiat capitolul prajituri grele. Dar tocmai si-au anuntat vizita niste prietene, asa ca imi trebuia un desert care sa se faca repede, sa fie bun si racoritor. Si pentru ca mai aveam niste fructe (mere, caise din compot) am zis ca o prajitura cu fructe e tocmai buna. Si sa vedeti ce a iesit.
blat:
4 oua
200 g zahar sau 1 cana
150 g faina
1 praf de copt
5-6 mere (depinde de marime)
caise din compot
crema:
1 plic Creme Ole de vanilie
200 g frisca hulala
2 plicuri zahar vanilat
sirop:
4 linguri de zahar
100 ml apa
1 fiola de rom

Intr-o tava unsa cu unt se aseaza bucati de mar si se da tava la cuptor pana se inmoaie putin. Intre timp se bat  albusurile spuma se adauga zaharul si se continua a se mixa ca la bezea. Apoi se adauga galbenusurile, praful de copt amestecat cu faina si 1 plic de zahar vanilat. Dupa ce merele din cuptor au devenit putin coapte se toarna peste ele compozitia de blat care e destul de groasa cat sa suporte si caisele puse deasupra. Se da tava la cuptor pana se coace.
Intre timp am preparat crema, adaugand 1 plic de Ole cu vanilie, 1plic de zahar vanilat si frisca. Toate se mixeaza rezultand o crema destul de groasa.
Siropul este cel clasic, se ard 4 linguri de zahar se sting cu apa si cand e rece se adauga romul.
Intre timp prajitura s-a copt, am fortat putin racirea ei pentru ca eram cam la limita cu timpul si am turnat deasupra siropul.
Cam asa arata in prima faza
Cred ca era buna si fara crema dar pentru ca voiam sa fie mai deosebita am turnat deasupra crema, am ras niste ciocolata neagra si am aruncat in graba cativa banuti de ciocolata alba.
A devenit tare aspectuoasa si a avut un succes nebun.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu